Followers

21 December 2012

misi mengemas pejabat..



Salam Jumaat..harini kat office ada fitik..means macam kena mengemas la...sebabnya kitaorang nak dapat ketua kerani baru...so kakak yang dok kat dalam bilik bakal ketua kerani baru tu haruslah keluar & menyempit di antara kami-kami yang dah berderet kat luar ni...tak tahulah muat ke tidak...kami pun sekarang ni tempat hanyalah seluas sekangkang kera je...ni nak sumbat kakak tu pulak sorang lagi...adoyai...sekarang ni rasa macam nak berlaga punggung...lepas ni harus berlaga-laga punggung kot....huhuhuuh...sempat buat entry sebab rasa kenapalah tak dpat peruntukkan untuk membesarkan sikit pejabat ni...mintak peruntukkan partition pun tak dapat....malang betul...so...kejap-kejap lagi nak sambung membuang apa yang tak patut disimpan dengan harapan tempat akan jadi luas sikit...boleh ke?????...apa -apa jela....dah nak habis cuti sekolah...minggu ni aktiviti korang kemana...banyak kenduri lagi ke..... :D


gambar sekadar hiasan untuk tunjukkan betapa sempit tempat kerja saya sekarang...










19 December 2012

amboi macam dah besar sangat dia






Ni kisah anak-anak di zaman IT ni...
Nur Syakira Husna...
mula-mula dia tengok je laptop tu...
saya tinggalkan kejap sebab nak ke dapur....






Lepas tu saya perasan dia makin dekat dengan laptop tu...bila tengok takda sapa tegur terus la dia pegang...






Ni pulak bila saya tegur jangan usik 
ibu punya laptop tu...aksi marahkan saya la tu...






kemain lagi dia ...
macam dah besar benar....
tu bukan setakat tengok je tu...
tangan pun merayap sekali tau...





tengok ...sikit-sikit tangan tu...
lepas tu mulalah tekan sana-sini...adoyai...





kusyuk...tak peduli dah saya snap gambar...
geram je tengok perangainya tu...





tarik dekat lagi...macam jauh sangat...
inilah saat-saat yang saya akan rindu bila anak-anak dah besar nanti rasanya....so saya abadikan disini untuk tatapan bila saya rindu nanti... :D








12 December 2012

LEGA RASANYA



Salam kepada semua....
Entry ringkas untuk maklumkan saya dah pun poskan hadiah untuk Top Commentor hari tu...so semoga selamat tiba ke tangan anda semua... :D




Hadiah yang tak seberapa tapi bagi saya sangat besar maknanya untuk korang semua...

07 December 2012

happy friday



Dah berhari-hari tak jenguk sini...benda yang tertunggak pun banyak...aduhai....sori sangat korang semua yang dok tunggu hadiah tu...Broadband kena sekat...ini baru boleh beroperasi...minggu lepas pulak saya, Haikal & Syakira terkena keracunan makanan kot sebab muntah & cirit birit....minggu depan @ hari Isnin saya akan pos hadiah korang semua... salam sayang.... :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...